zondag 9 oktober 2011

En daar is ze dan...

...hier dan de layout...

"You are so lovely"

Our beauty, ús Rianne, waar blijft de tijd? Ze is alweer 6 jaar geworden! De foto's die ik hier gescrapt heb zijn gemaakt met haar verjaardag op 10 augustus 2011. Deze foto's zijn zo echt en puur onze Rianne en de daarbij passende tekst op het label is overgenomen uit de creatief met foto's  nr. 47 van de lijn "Madeline" van  Prima Marketing.


Het papier is al wat jaren oud en waar ik het ooit gekocht heb weet ik niet maar het past prachtig bij deze foto's.



Het scrappen van deze drie heerlijke kleinkinderen gaat  me zeker niet vervelen dus op naar de volgende scrapmomenten...


3 opmerkingen:

  1. dank je wel voor je lieve reactie in mijn layout blog
    ja het is zeker leuk om naast kaartren layouts te maken
    er staan nog lang niet alle LO's in die ik gemaakt heb het is maar een greep uit heel veel
    omdat ik dus in het designteam zit van hobbyjournaal ( morgen wordt dat bekend gemaakt op hun blog) en ook omdat ik dus LO's in opdracht voor de hobbyjournaal krant maak heb ik een aparte blog gemaakt voor mijn layouts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal prachtig uit, echt super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk!
    en dat randje van martha stuwart doet het erg goed!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie reactie, ik lees ze met plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...