maandag 27 juni 2011

Veel te warm buiten, dus tijd voor....

Ja, zeker scrapsels... Zo'n veertien dagen terug heb ik deze scrapsels afgemaakt waarmee ik was begonnen in Doorn bij Paper & Pictures. De cropdag die we daar hadden was heel gezellig en de Hig Tea waarmee de dag werd afgesloten was echt leuk en keurig verzorgd. Het weekend daarna heb ik even goed mijn best gedaan en de pagina afgemaakt waarna ik ook nog wat inspiratie over had voor de twee daarna.

De eerste vertelt het verhaal van "jong geleerd is oud gedaan"  Heerlijk stoer met zo'n stoere bink in het klein en natuurlijk de stoere grote oom Andries. Genieten...

Op syn frysk is dit: It moat der mar jong ien



En dan is het de beurt aan Remco en zijn moeder, het papier van Teresa Collins en Pebbles leenden zich heel goed voor de layout en als je het zo combineert kun je de soorten papier weer mooi hergebruiken. De accenten liggen hier weer wat anders maar zelf ben ik er wel heel tevreden over. Het rose ruitje in zijn shirt in combinatie met grijs en zwart geeft toch een heel mooi stoer effect voor deze fotoshoots.
"Ús lytse charmeur"



En dan van ons jongste kleinkind Remco naar onze oudste kleindochter Rianne.
Op een zondagmorgen na het koffiedrinken fietste ze met haar ouders naar huis en voor dat ze het wist ging ze languit met haar fiets. En zoals je kunt zien geeft dat lelijke verwondingen in haar gezicht. Maar ja, met vallen en opstaan wordt je groot, het is niet anders. Zeer deed het wel...




En nu maar weer genieten van het prachtige weer...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor jullie reactie, ik lees ze met plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...